Ten pasek Jaga to taka kaseta z tego co wiem.
Możesz z tego paska wyjąć modół i przełożyć do klasycznej obudowy w formie kluczyka czy czegoś podobnego.
Myślę że niebawem inni też pójdą w tym kierunku lub o krok dalej i będzei App na tel do otwierania fury.
Wtedy odpadnie problem baterii bo w tych kluczykach j.w. pisano baterie lecą strasznie.
Ja w drugiej furze trzymam zapasowe baterie w schowku żeby nie mieć fuck upu.
Mi przy kessy bateria padła po 15 m-cach, ale nie przestała działać, tylko miałem ładne czytelne komunikaty na maxi docie i radiu, więc po tygodniu ich pojawiania się - wymieniłem.
Ale faktycznie, jeśli nigdy nie używam klucza, mógłbym wpakować środek do obudowy po G-shocku i po kłopocie tylko głupio bym wyglądał z dwoma zegarkami
Nie ma czego wymyslac, to juz dziala... w Tesli! Pieknie pokazane: https://www.youtube.com/watch?v=nNqShkjg6nU - wlasciciel siedzi w Tajlandii, daje dostep znajomeu w Norwegii i ten moze sobie pojezdzic jego autem bez kluczykow
Co do opaski - kwestia przerzucenia elektroniki na mniejsza płytke (nie problem obecnie) + zasilanie i opcja ladowania tego tak, by nie rozszczelniac (zblizeniowo?). Znajdz dobrego elektronika to CI to zrobi
Maro, mozesz ukryc to w mniejszej bransoletce, tak jak wszystkie fit band.. Mniejsze, wyglada inaczej i wiadomo ze to nie zegarek. Tylko w PL za mało popularne by zauwazyc
U mnie w BMW średnio raz na rok pada.
Poza tym w niektórych miejscach przez jakieś zakłócenia fury nie da się zamknąć/owtorzyć i uruchomić. Trzeba się nieźle napocić
Wtedy odpadnie problem baterii bo w tych kluczykach j.w. pisano baterie lecą strasznie.
W Mitsubishi przy corocznym przeglądzie jedną z czynności jest wymiana baterii w kluczyku. Jak jest w Skodzie ? Wymieniają czy trzeba samemu o tym pamiętać ?
S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
-------------------------------------------------------------------------
O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010
U mnie w BMW średnio raz na rok pada.
Poza tym w niektórych miejscach przez jakieś zakłócenia fury nie da się zamknąć/owtorzyć i uruchomić. Trzeba się nieźle napocić
U mnie w BMW średnio raz na rok pada.
Poza tym w niektórych miejscach przez jakieś zakłócenia fury nie da się zamknąć/owtorzyć i uruchomić. Trzeba się nieźle napocić
W Mitsubishi przy corocznym przeglądzie jedną z czynności jest wymiana baterii w kluczyku. Jak jest w Skodzie ? Wymieniają czy trzeba samemu o tym pamiętać ?
Jezdze z kessy 2 lata juz po dołożeniu go do siebie w aucie , i dopiero w zimę licznik pokazuje mi " Wymień Baterię w Kluczyku"
Dzieje się tylko tak jak wchodzę / wychodzę do auta kilka razy , tylko dlatego ze mam nie podłączone klamki drzwi a co za tym idzie 2 anteny nie zbierają jak trzeba , potem w czasie jazdy juz nie, więc to raczej wina mojego kessy , a raczej jego nie ukończeni jak trzeba
No i git , bo ja wymieniałem u siebie, a raczej chciałem, i sie okazało ze nowa jest zgon, wsadziłem starą i mam spokój ...to nie wiem jak to się ma juz :-/
Komentarz